Cilindru compact cu ghidaj dublu (ghidaj cu role)– seriile HLQ si HLQL

Peste 15 ani de experienta in domeniu!

  • Check Mark Promptitudine, raspunsuri si solutii rapide!
  • Check Mark Livrare rapida - predare curier in aceeasi zi!
  • Check Mark Baza de date (fise tehnice) complexa
SKU: 707042db2c85 Categorii: ,

Descriere

Simbol

Specificatii

Nota: disponibil cu filet de tip G

Cursa

Nota: Va rugam sa ne contactati pentru cursele non standard.

Cod de comanda

Nota 1: cursele de Ø6 nu sunt disponibile cu amortizor hidraulic (modelele B, BS si BF nu sunt disponibile)

Nota 2: nu se completeaza pentru filetul M5.

Structura interna

Alegerea modelului necesar

A. Determinarea conditiilor de lucru (conforme cu normele de siguranta)

  1. Caracteristicile cilindrului ales (cursa, diametru).
  2. Tipul de amortizor (reglabil, hidraulic).
  3. Modalitate de fixare (pe corp sau pe laturi).
  4. Miscare a cursei (orizontala sau verticala).
  5. Viteza de funtionare a cursei Va (mm/s).
  6. Distanta L1, L2, L3 dintre baricentrul sarcinii si punctele de fixare.

Explicatie: L1 este distanta dintre baricentrul sarcinii si extremitatea cursei. Daca sarcina este pozitionata pe cursa, L1 va avea valoare negativa.

Desenul 1 

B. Controlul energiei cinetice

  1. Calculul energiei cinetice efective E (J) a sarcinii 
  2. Calculul energiei cinetice permise Ea (J) 

K: coeficientul legat de modalitatea de montare a cilindrului (desenul 2)

Emax: energia cinetica maxima admisa (tabelul 1)

  1. Rezultatul calculului trebuie sa respecte parametrul: E Ea.

C.Controlul sarcinii

  1. Calculul fortei permise Wa (N) 

    K: coeficientul legat de modalitatea de montare a cilindrului (desenul 2)

    Wmax: sarcina maxima admisa (tabelul 1)

    ß : coeficientul sarcinii (desenul 3)

  2. Rezultatul calculului trebuie sa respecte parametrul: WWa.

    Desenul 2: coeficientul legat de modalitatea de montare a cilindrului (K) 

    Desenul 3: coeficentul sarcinii (ß) 

    D. Controlul fortei de torsiune 

    Orizontala

    1. Calculul fortei de torsiune Mp, Mpo, My, Myo, Mr, Mro(Nm) 

    2. Rezultatul calculului 

    Verticala

    1. Calculul fortei de torsiune Mp, Mpo, My, Myo, Mr, Mro(Nm) 

    2. Rezultatul calculului 

Explicatie: L1, L2, L3: distanta dintre baricentrul sarcinii si punctele de fixare (apreciati situatia reala)

A, B: valori de compensare (tabelul 2)

Mp max, My max, Mr max, Mpo max, Myo max, Mro max: forta de torsiune maxima admisa (tabelul 2)

g: accelerarea gravitationale (g=9.81m/s²)

a: accelerarea din inertie (decelerarea reglabila a=1600x(Va/1000)², decelerarea hidraulica a=400x(Va/1000)²)

W: masa sarcinii (apreciati situatia reala)

Tabelul 1: Energia cinetica maxima admisa (Emax)

Greutatea maxima admisa a sarcinii (Wmax) 

Tabelul 2: Forta dinamica maxima admisa (Nm)

Valoarea de compensare (mm) 

Instalare si utilizare

  1. Fixarea cilindrului

    1.1. 3 modalitati diferite de fixare 

    1.2. Consultati tabelele de mai jos pentru lungimea suruburilor si forta de torsiune admise, pentru a se evita deteriorarea cilindrului. 

  2. Fixarea sarcinii

    2.1. Se poate monta fie pe flansa laterala, fie pe corpul cilindrului. 

    2.2. Consultati tabelele de mai jos pentru lungimea suruburilor si forta de torsiune admise. In conditii normale, se recomanda o adancime de cel mult 0.5mm pentru a garanta o fixare corecta si pentru a nu atinge sistemul de ghidaj. 

    2.3. Daca ghidajul liniar este folosit ca suport de fixare, se va limita forta de impact si forta de torsiune la care este supus cilindrul.

    2.4. Pentru fixarea sarcinii pe ghidaj, se recomanda tinerea ghidajului cu o mana, pentru a se evita deteriorarea cilindrului. 

  3. Amortizorul hidraulic

    3.1. Se va inlocui amortizorul de indata ce acesta nu va mai absorbi impactul la capacitate maxima. 

    3.2. Amortizoarele nu sunt reglabile. Suruburile de la capatul posterior al amortizoarelor nu vor fi slabite, in caz contrar se poate pierde ulei. 

    3.3. Consultati tabelul de mai jos pentru stabilirea corecta a fortei de torsiune aplicata suruburilor. 

  4. Instalarea senzorilor de capat de cursa

    4.1. Cilindrii HLQ sunt prevazuti cu magnet si folosesc senzorii DS1-H si DS1-HL. 

    4.2. Instalarea prea in apropiere a doi cilindri poate cauza interferente si o proasta functionare a senzorilor. Se va lua in considerarea campul de actiune al magnetului pentru a determina distanta minima de instalare a cilindrilor. 

  5. Folosirea unui drosel este indispensabila. Viteza maxima admisa este de 500mm/s.
  6. Se va tine cont de situatia reala de utilizare pentru a aprecia in mod corect sarcina si forta dinamica.

    6.1. O forta de torsiune poate influenta precizia miscarii cilindrului. Daca o sarcina actioneaza in punctul indicat in desen in timp ce tija este complet extinsa, cilindrul se poate deteriora. 

    6.2. O forta de oscilatie poate influenta precizia miscarii cilindrului. Daca o sarcina actioneaza in punctul indicat in desen in timp ce tija este complet extinsa, cilindrul se poate deteriora. 

    6.3. O forta de rotatie poate influenta precizia miscarii cilindrului. Daca o sarcina actioneaza in punctul F, cilindrul se poate deteriora in punctul A. 

Dimensiuni

Selectarea accesoriilor

Nota: A=AS+AF; B=BS+BF

Cod de comanda pentru accesorii

Dimensiunile accesoriilor